Sunday, May 31, 2009

Catholic Burmese Bible (Mandalay Youth)

ျမန္မာႏိုင္ငံကို ခရစ္ယာန္ (ကာသိုလစ္) ဘုန္းေတာ္ၾကီးမ်ား လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္၅၀၀ ကတည္းက ေရာက္ခဲ့ၾကျပီး ျမန္မာျပည္အလယ္ပိုင္း ရြာၾကီးမ်ားမွာ ကာသိုလစ္ ဘုရားေက်ာင္းၾကီးမ်ား အံ့ၾသဘြယ္ေတြ႔ႏိုင္ပါတယ္။ ကာသိုလစ္ျမန္မာက်မ္းစာကိုေတာ့ ၂၀၀၅ ခုႏွစ္မွပဲ ျမန္မာႏိုင္ငံ ကက္သလစ္ ဆရာေတာ္ၾကီးမ်ား အဖြဲ႔ခ်ဳပ္ CBCM မွထုတ္ေ၀ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ မႏၱေလး ကာသိုလစ္လူငယ္မ်ားက အင္တာနက္မွာ ေဒါင္းလုပ္ ဖန္တီးေပးထားပါတယ္။ ႏွစ္ျခင္းနဲ႔ ပရိုတက္စတင့္ ျမန္မာက်မ္းစာအျပင္ အပိုက်မ္း 11 က်မ္း ပါရွိပါတယ္။ ဓမၼေဟာင္းက်မ္း ကိုေတာ့ အျပည့္အစံုမထုတ္ျဖစ္ေသးပါဘူး။ Catholic Burmese Bible with APOCRYPHA
Click Here

No comments: