Friday, June 5, 2009

သိပၸံေခတ္ၾကီး၌ ေမြးဖြားလာေသာေၾကာင့္ ဇေ၀ဇ၀ါ ျဖစ္ေနၾကသူမ်ား၊

သိပၸံပညာ ေနာက္ခံ ရွိသူမ်ားသည္ အမ်ားအားျဖင့္ Evolution( ဆင့္ကဲတိုးတက္ ျဖစ္ေပၚၿခင္း) ကို လက္ခံၾကသူမ်ားျဖစ္သည္။ ယခုမ်က္ေမွာက္ သိပၸံေခတ္၌ အေျခခံပညာျေက်ာင္းမ်ားမွာေသာ္လည္းေကာင္း၊ တကၠသိုလ္ ေက်ာင္းၾကီးမ်ားမွာေသာ္လည္းေကာင္း၊ Evolution သီအိုရီကို အမွန္အျဖစ္ ယူဆကာ သင္ၾကား ေပးေနၾကသည္။ Evolution သီအိုရီကို မွန္ကန္သည္ဟု ခံယူမွ သိပၸံ နည္းက်သည္ဟု ယခုမ်က္ေမွာက္ေခတ္ ပညာတတ္မ်ားစြာက လက္မ ေထာင္ကာ ၀ါၾကြား ေနၾကသည္။ အသင္းေတာ္မ်ား၌ သင္ၾကားေသာ ဖန္ဆင္းၿခင္း သီအိုရီသည္ ေဟာင္းႏြမ္းေဆြးေျမ႔ေနေသာ၊ ေခတ္မမီေတာ့ေသာ သင္ၾကားခ်က္မ်ားအျဖစ္ (ထုတ္ေဖာ္ ေျပာဆိုျခင္း မရွိေသာ္လည္း) မသိမသာ ခံယူထားၾကသူမ်ားမွာ အမ်ားအျပား ရွိေနေပသည္။ စာေရးသူ ကိုယ္၌ကပင္ မယံုၾကည္သူ ဘ၀က Evolutionist ျဖစ္ခဲ့ၿပီး၊ Darwin ၏ သီအိုရီကို ႏွစ္ႏွစ္ကာကာ လက္ခံထားခဲ့သူ ျဖစ္ေလသည္။ သန္ ့ရွင္းေသာ ၀ိညာဥ္ေတာ္၏ လုပ္ေဆာင္မွုေၾကာင့္ ယံုၾကည္သူဘ၀ေရာက္ခဲ့စဥ္ အေစာပိုင္းကာလက Evolutionist မွ Creationist သို ့ရုတ္တရက္ ၁၈၀ ဒီဂရီခ်ိဳး ေျပာင္းလဲရမွဳသည္ ၾကီးစြာေသာ အခက္အခဲျဖစ္ေၾကာင္းကို ၀န္ ခံရေပမည္။ အဘယ္ေၾကာင့္ဆိုေသာ္ ထို အယူ၀ါဒ ႏွစ္ခုသည္ ဆန္ ့က်င္ဘက္ ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ျဖစ္ေလသည္။

ဤေဆာင္းပါးကို မယံုၾကည္သူမ်ား၊ မယံုၾကည္သူဘ၀မွ ေျပာင္းလဲလာေသာ္လည္း သိပၸံေနာက္ခံရွိၿပီး Evolution သီအိုရီကို ဆက္လက္ ခံယူရ မလိုလို၊ စြန္႔ ့လႊတ္ရ မလိုလို ခ်ီတံုခ်တံု ျဖစ္ေနသူမ်ား၊ ယံုၾကည္သူျဖစ္ပါေသာ္လည္း သိပၸံေခတ္ၾကီး၌ ေမြးဖြားလာေသာေၾကာင့္ ဇေ၀ဇ၀ါ ျဖစ္ေနၾကသူမ်ား၊ သိပၸံပညာကို စိတ္၀င္စား သူမ်ား ဖတ္ရွဳႏိုင္ပါသည္။ ဤသို ့ မဟုတ္ပါက ဤေနရာတြင္ပင္ ရပ္၍ တျခားေသာ ခြန္အားျဖစ္ဖြယ္ရာ ေဆာင္းပါးမ်ားကို ဖတ္ရွဳၾကပါကုန္။ Click Here

No comments: