လူျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ေမြးကတည္းက အျပစ္ရွိပါသည္။ အျပစ္တရားကို လူသားအေနႏွင့္ မေက်ာ္လႊားႏိုင္ပါ။ ရွင္ယာကုပ္ ၃ တြင္ လွ်ာဟူေသာ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ ႏႈတ္ပါးစပ္သည္ အလြန္အျပစ္ၾကီးေၾကာင္း ေရးသားထားပါသည္။ သတ္ျဖတ္ျခင္း၊ သူ႔တစ္ပါးအား ရိုက္ႏွက္နာၾကင္ေစျခင္း၊ ခိုး၀ွတ္ျခင္း၊ သူမယားျပစ္မွားျခင္း မရွိပါက ေလာက တရားရံုးတြင္ အျပစ္မရွိပါ။ သို႔ေသာ္ ႏႈတ္မွ မဟုတ္သက္ေသခံျခင္း၊ လိမ္လည္ျခင္း၊ နာၾကင္ေအာင္ေျပာဆိုျခင္း တို႔သည္ ရွင္ယာကုပ္ေရးထားေသာ လွ်ာသည္ ေသးငယ္ေသာ္လည္း အျပစ္ၾကီးလွေၾကာင္း၊ ႏႈတ္မွ ဘုရားရွင္ကို ခ်ီးမြမ္းျခင္းႏွင့္ ဘုရားကိုသံသယ၊အျပစ္တင္ျခင္း စသည့္ ပိုမိုၾကီးမားေသာအျပစ္ကို လုပ္ေဆာင္ပါသည္။ စိတ္၊၀ိညာဥ္ႏွင့္ ပတ္သတ္လွ်င္ကား အျပစ္ၾကီးမားလွသည္မွာ မိမိအျပစ္ကို မိမိသိပါသည္။ သခင္ေယရႈ မဂၤလာတရားေတာ္တြင္ ေဒါသထြက္ျခင္းသည္ သူ႔အသက္ကိုသတ္ျခင္းကဲ့သို႔၄င္း၊ သူ႔တပါးပစၥည္ကို လိုခ်င္တက္မက္ျခင္းသည္၄င္း၊ သူ႔တပါးကိုလိင္စိတ္တက္မက္မႈသည္၄င္း၊ လိမ္ေျပာရန္ၾကံစည္လိုက္ျခင္းသည္၄င္း စိတ္ပိုင္းဆိုင္ရာ ၾကီးမားလွေသာ အျပစ္တရားျဖစ္သည္။ ေနာက္ဆံုး၊ ဘုရားကို ေန႔စဥ္မခ်ီးမြမ္းႏိုင္ပဲ မိမိျပႆနာမ်ားကိုသာ စိုးရိမ္၊ပူပန္၊ ေၾကာက္လန္႔ကာ ၅မိနစ္ဆုေတာင္းရာတြင္ မိမိအခက္အခဲမွ ကယ္မေတာ္မႈပါဘုရား .. ဟု အဆက္မျပက္ေရရြတ္၊ဆုေတာင္းတတ္ျခင္းသည္ အဆိုး၀ါးဆံုးအျပစ္ျဖစ္ပါသည္။ အခက္အခဲ၊ ေသခါနီးအခ်ိန္တြင္ပင္ ဘုရားရွင္ကို ခ်ီးမြမ္း၊ ေကာင္းၾကီးမ်ားေရတြက္တတ္ျခင္းသည္ အထြဏ္အထိပ္ေသာ ယံုၾကည္ျခင္းပင္ျဖစ္သည္။
မိမိအျပစ္ကို ေဘာ္ျပေတာင္းပန္ရာတြင္ ၀ိညာဥ္ေရးေခါင္းေဆာင္မ်ားက ပံုသက္ေသျပရန္လိုသည္။ သိုးမဲမ်ားသည္ ဘုရားေက်ာင္းအျပင္တြင္ ဆိုး၊မိုက္၊ ပ်က္စီးေနသူမ်ားကို အသင္းေတာ္သို႔ ျပန္လာေရးအတြက္ ကြ်ႏ္ုပ္တို႔ ဘာလုပ္ေနၾကပါသလဲ။ ဖုန္းဆက္ျပီး ေနေကာင္းလား ဟုေတာင္ မေမးႏိုင္ပဲ၊ ပစ္ထားလိုက္မည္ေလာ၊ သူတို႔ေနရာကိုသြား၍ မျဖစ္ဘူး။ ဆာလံ၁အရ လူဆိုးတို႔သြားရာလမ္းမရပ္မေန၊ မထီမဲ့ျမင္ျပဳသူမ်ားအစည္းအေ၀းမထိုင္ ဟု ေ၀းေ၀း ေနျခင္းသည္ ေကာင္းပါသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ထိုသိုးမဲမ်ား ေအးေဆးစြာေနထိုင္တတ္ေသာ အလုပ္လုပ္ရာေနရာ၊ စားေသာက္ဆိုင္၊ မဂၤေဆာင္မ်ားတြင္၄င္း၊ သိုးမဲမ်ားလည္းမကင္းႏိုင္ေသာ ေဆးရံု၊ တရားရံုး၊ ေထာင္မ်ား၊ အင္မီဂေရးရွင္းမ်ားတြင္၄င္း သြားေရာက္ေတြ႔ဆံုရန္ေကာ မျဖစ္ႏိုင္ဘူးလား၊ သိုးမဲမ်ားကို ဘုရားေက်ာင္းေခၚလာေရးတြင္ Action speaks louder than word ဆိုသည့္အတိုင္း "ဘုရားေက်ာင္းကို လာေနာ္" ဟု ေျပာဆိုသည္ထက္ "ဘုရားေက်ာင္းမွ မိမိ၀မ္းေျမာက္ခံစားမႈမ်ားကို တိုရင္းလိုရွင္းေျပာျပ၊ ေမတၱာျပျခင္း" သည္ ပိုမိုထိုေရာက္ေပသည္။
သူမ်ားကို ေမတၱာျပရာတြင္ မိမိသည္ မျဖဴစင္ပါ။ သင္ႏွင့္အတူတူ အျပစ္သားပင္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယာကုတ္ (အစၥေရးလူမ်ိဳးမ်ား ဖခင္ၾကိး) သည္ လိမ္မာပါးနပ္ျခင္း သို႔မဟုတ္ လည္လည္၀ယ္၀ယ္ရွိျခင္း ႏွင့္ တခါတရံ ကလိန္ကက်စ္လုပ္တတ္ျခင္း တို႔ျဖင့္ အျပစ္ၾကီးလွေသာ ေငြရတတ္ေသာ သူေဌးၾကီးျဖစ္သည္။ သို႔ေသာ္လည္း အဘယ့္ေၾကာင့္ ဘုရားသခင္ေကာင္းၾကီးမ်ား ရရွိသနည္း ကြ်န္ေတာ္စဥ္းစားပါသည္။
မည္မွ်ဆိုးေပ၊မိုက္မဲေသာ္လည္း ဘုရားရွင္ေရွ႔တြင္ ဒူးေထာက္၊ အျပစ္၀န္ခ်ျပီး က်ိဳးပဲ့ေၾကမြေသာစိတ္ႏွလံုးျဖင့္ ကိုယ္၊စိတ္၊၀ိညာဥ္ (၃)ပါးစလံုးျဖင့္ ကိုးကြယ္၀တ္ျပဳျခင္းသည္ ယာကုတ္ ၀ိေသသျဖစ္ပါသည္။ ထိုသို႔ေသာသူမ်ားကို ဆင္းရဲ၊ခ်မ္းသာမေရြး ဘုရားသခင္စိတ္ေတာ္ႏွင့္ေတြ႔ပါသည္။
ေဇာ္ေအာင္ (မံုရြာ)
No comments:
Post a Comment